Rabu, 19 September 2012

PERMATA UNTUKKU

Setiap kali aku dapat genggam satu permata yang cantik,tangan aku pasti terluka,aku kesakitan,dengan rela aku melepaskan permata itu pergi dan tak ku sentuh dan cari lagi,yang akhirnya hanya kaca yang ada di depanku.

Aku menangis dan aku tertanya kenapa?Kenapa setiap kali aku cuba memiliki permata,aku gagal yang akhirnya permata itu terpaksa aku tinggalkan jauh-jauh. :'( 


Masa berlalu,barulah aku mula faham 'apa sebenarnya'.Dan aku redha di atas ketentuan Allah ini.Allah Maha Penyayang dan Maha Tahu, 'permata' yang sukar orang lain miliki tapi Allah bagi pada aku.Cukuplah satu permata ini sebagai penghibur hatiku di kala aku sedih,gembira,susah dan senang.


Terima kasih Allah,bukan saja Kau anugerahkan aku Permata Indah ini bahkan lebih dari ini.





NuurMuslimatusySyahidah. 19/9/2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JOm Baca Lagi! (^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Catatan Popular