Selasa, 4 September 2012

TUHAN,JAGAKAN AKU.




Sehari dua ini setiap kali aku menulis,hatiku menangis....Segala ujian yang Allah hadirkan padaku, 

membuatkan mudah menangis dan sedih ,menulis pun dalam keadaan hati yang pilu.:')

Tapi kesedihan itu selalu membuka jalan untuk kita dekatkan diri dengan Allah bukan?. :)

Andai benar ada yang gembira di atas kesedihanku,aku redha.Ini ujian untuk aku.

Andai benar ada yang gembira di atas kesakitanku, juga aku redha. Ini ujian untukku.

Andai benar ada yang ' sakit' di atas kegembiraanku, aku juga redha.

Biarlah Allah menentukan yang terbaik untuk aku. Aku cuba tabah hadapi segala ujian ini dengan sabar, kerna aku tahu dosa aku tinggi menggunung, semoga mehnah Allah ini bisa menghapus dosa-dosaku, Allahummaghfir zunubii...(-__-)

NuurMuslimatusyShahidah 2012





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JOm Baca Lagi! (^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Catatan Popular